Wystąpił błąd w pracy systemu. Przepraszamy za utrudnienia.


Wystąpił błąd w pracy systemu. Przepraszamy za utrudnienia.


Ukryte Znaczenie | Sennik i Znaczenie Imion | Księga gości
Ustaw jako stronę główną! Dodaj do Ulubionych! Poleć znajomym! Mapa Witryny Panel Administracyjny!





     Dzisiaj jest poniedziałek, 18 lutego 2019, 08 tydzień i 2605 dzień roku.

Wystąpił błąd w pracy systemu. Przepraszamy za utrudnienia.


Wystąpił błąd w pracy systemu. Przepraszamy za utrudnienia.


     Imieniny obchodzi m.in.: Konstancja, Maksym, Bernadeta . Życzę wszystkiego najlepszego!


Księga Gości

Przeglądaj wpisy:

Księga założona: 29.05.2005.

W chwili obecnej jest 1376 wpisów.

Wyświetlane jest po 40 wpisów.

[ Dopisz się do Księgi Gości ] [ Strona główna ]

Poprzednia1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 (22) 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 Następna

Wpis nr: 536

Komentarz:

z dnia:

03.08.2007

bardzo fajna stronka du?o dowiedzia?am sie o swoim imieniu i zato dzx pozdrowienia dla Arusia Kingi i Przemka

Imię (nick):

dusia

 

 

 


---------------

Wpis nr: 535

Komentarz:

z dnia:

02.08.2007

spoko stronka!!!!!!! pozdro dla przemusia i fio?ka........... lajcik!!! trzyma? tak dalej. andzia:]

Imię (nick):

andzia-czarnula

 

 

 


---------------

Wpis nr: 534

Komentarz:

z dnia:

02.08.2007

spoko stronka!!!!!!! pozdro dla przemusia i fio?ka........... lajcik!!! trzyma? tak dalej. andzia:]

Imię (nick):

andzia-czarnula

 

 

 


---------------

Wpis nr: 533

Komentarz:

z dnia:

01.08.2007

hehe pozdro wszystkim:D

Imię (nick):

gumi$

Adres e-mail:

gumis125@onet.eu

 

 

 


---------------

Wpis nr: 532

Komentarz:

z dnia:

01.08.2007

fajne ale mojego imienia nie ma

Imię (nick):

Angelika

Adres e-mail:

prostozipera@op.pl

Strona www:

www.onet.pl

Nr Gadu-Gadu:

7122531

 

 

 


---------------

Wpis nr: 531

Komentarz:

z dnia:

31.07.2007

ABCD,KOCHAMDEFMOJEGOGHJURECZKA. FAJNA STRONKA.

Imię (nick):

ANGELIKA

Adres e-mail:

LOKO17@AMORKI.PL

 

 

 


---------------

Wpis nr: 530

Komentarz:

z dnia:

31.07.2007

jest fajnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imię (nick):

roksankax200

Adres e-mail:

www.basiarolbiecka.wp.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 529

Komentarz:

z dnia:

30.07.2007

swieta prawda

Imię (nick):

aaaa

Adres e-mail:

a@wp.pl

Nr Gadu-Gadu:

1342554

 

 

 


---------------

Wpis nr: 528

Komentarz:

z dnia:

30.07.2007

Hej!!! Fajna stronka

Imię (nick):

Golcia

Adres e-mail:

golka55@gmail.com

 

 

 


---------------

Wpis nr: 527

Komentarz:

z dnia:

30.07.2007

Z moim imieniem zgadza sie wszystko,co?,?e?cie napisali,cwani jese?cie,ale z 1 imieniem m?skim nie zgadza sie nic...Opr?cz pochodzenia.pa

Imię (nick):

Misia

 

 

 


---------------

Wpis nr: 526

Komentarz:

z dnia:

29.07.2007

hehe moje znaczenie mojego imienia do mojej osobowo?ci sprawdzi?o si? w wi?kszo?ci :D

Imię (nick):

marlicek

Adres e-mail:

marlicek@neostrada.pl

Nr Gadu-Gadu:

9521834

 

 

 


---------------

Wpis nr: 525

Komentarz:

z dnia:

28.07.2007

Stronka niez?a, cho? jest troch? brak?w Chodzi o znaczenie innych, brakuj?cych a istniej?cych wyraz?w w "senniku". Poza tym zawsze jaki? kretyn skomentuje wszystko i wszystkich, nie ma si? co takimi przejmowa?:-)

Imię (nick):

Ewela:-))

Adres e-mail:

artur.ewelina@neostrada.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 524

Komentarz:

z dnia:

28.07.2007

Stronka niez?a, cho? jest troch? brak?w Chodzi o znaczenie innych, brakuj?cych a istniej?cych wyraz?w w "senniku". Poza tym zawsze jaki? kretyn skomentuje wszystko i wszystkich, nie ma si? co takimi przejmowa?:-)

Imię (nick):

Ewela:-))

Adres e-mail:

artur.ewelina@neostrada.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 523

Komentarz:

z dnia:

26.07.2007

strona jest bardzo fajna ma w sobie duzo wiadomo?i prawdziwych ,ktore popieram i du?o s?ow nie cenzuralnych ha ha ha ha

Imię (nick):

zarazka

Adres e-mail:

zarazkq14@wp.pl

Nr Gadu-Gadu:

8375173

 

 

 


---------------

Wpis nr: 522

Komentarz:

z dnia:

26.07.2007

strona jest naprawde fajniutka!!!! dzieki

Imię (nick):

zielonooka

Adres e-mail:

jkocik@hoga.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 521

Komentarz:

z dnia:

26.07.2007

POdoba mi sie :D:D fajna stronka. A najlepsze jest znaczenie imienia SZCZEPAN :P jest to cala prawda

Imię (nick):

yeach

 

 

 


---------------

Wpis nr: 520

Komentarz:

z dnia:

26.07.2007

SUPER SRTONA :)

Imię (nick):

PAWLO

Adres e-mail:

PAWELSCOTT@GMAIL.COM

 

 

 


---------------

Wpis nr: 519

Komentarz:

z dnia:

25.07.2007

Ta stronka jest naj naj naj lepsza na swiecie!!! Tu wszystko jest prawda!!!! Polecam innym do sprawdzenia tej stronki!!!!:)

Imię (nick):

domini$ka

Adres e-mail:

dominikakamieniecka@buziaczek.pl

Nr Gadu-Gadu:

1715096

 

 

 


---------------

Wpis nr: 518

Komentarz:

z dnia:

22.07.2007

Super Stronka!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!

Imię (nick):

Natu$ka

 

 

 


---------------

Wpis nr: 517

Komentarz:

z dnia:

21.07.2007

fajnie ze sa takie smieszne

Imię (nick):

marta

Adres e-mail:

czarus216@.wp.pl

Nr Gadu-Gadu:

6657890

 

 

 


---------------

Wpis nr: 516

Komentarz:

z dnia:

21.07.2007

Super stronka du?o ?miesznych ?eczy poprostu EXTRA

Imię (nick):

Palcia0216

 

 

 


---------------

Wpis nr: 515

Komentarz:

z dnia:

20.07.2007

uwielbiam moje imie a na dodatek to co pisze jest prawd?!!;)

Imię (nick):

olcia

Nr Gadu-Gadu:

7374481

 

 

 


---------------

Wpis nr: 514

Komentarz:

z dnia:

19.07.2007

podobaja mi sie wasze wpisy w znaczenie imion szczegulnie te zabawne i erotyczne

Imię (nick):

fladra bez zebow

Adres e-mail:

apaluch@onet.pl

Strona www:

www.ukryteznaczenie.pl

Nr Gadu-Gadu:

5454542

 

 

 


---------------

Wpis nr: 513

Komentarz:

z dnia:

19.07.2007

Niez?a stronka:))) Buzioolee:**** KCK

Imię (nick):

Olusia:))))

Adres e-mail:

brak

Strona www:

brak

 

 

 


---------------

Wpis nr: 512

Komentarz:

z dnia:

18.07.2007

nie no spoko:) jestem slaba w lozku mhmm a to sie akurat nie sprawdza;)

Imię (nick):

hanka

Adres e-mail:

haneczka178@interia.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 511

Komentarz:

z dnia:

16.07.2007

Stronka zupelnie do kitu.A znaczenie imion tymbardziej? Czy tu pisza samedzieci? Tobie radze zajac sie nauka bo za madry to Ty nie jestes....

Imię (nick):

karolinka

Adres e-mail:

karolina._kola@op.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 510

Komentarz:

z dnia:

16.07.2007

Hejo stronka fajniusia :)ale nie za trafne s? te opisy znacze? imion od strony erotycznnej my?la?am ?e to b?d? opinie fachowca a nie zwyk?ej wiery no ale wed?ug gustu. mam pro?be dopiszcie z czasem charakterystyke imienia Amelia. dzi?ki narazie:)

Imię (nick):

Angela

Nr Gadu-Gadu:

6256150

 

 

 


---------------

Wpis nr: 509

Komentarz:

z dnia:

16.07.2007

dzis i wczoraj jestem bylam nieszczesliwa hahahaha

Imię (nick):

nataszka

Adres e-mail:

www.natasha10@wp.pl

Nr Gadu-Gadu:

3856927

 

 

 


---------------

Wpis nr: 508

Komentarz:

z dnia:

16.07.2007

fajna stronka:) pozdro dla wszyskich Gosiek kamilow i szymonow:) no i lukaszow:):P hehehe

Imię (nick):

Gosiek

Adres e-mail:

gosienka264@wp.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 507

Komentarz:

z dnia:

16.07.2007

zajefajna stronka :):)szczerze troche w tym racji!!! cos w tym jest hehe:D

Imię (nick):

JuStYnKa

Adres e-mail:

Jusyna.Beata@interia.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 506

Komentarz:

z dnia:

14.07.2007

super srona wiele dowiedzialam sie na temat swojego imienia i wyjasnilam wiele zawilych dla mnie znaczec o snach:)

Imię (nick):

nemezis

Adres e-mail:

anka155@interia.eu

Nr Gadu-Gadu:

2545588

 

 

 


---------------

Wpis nr: 505

Komentarz:

z dnia:

13.07.2007

to jest super

Imię (nick):

kinia

Adres e-mail:

kinia5001@onet.eu

Nr Gadu-Gadu:

1025585

 

 

 


---------------

Wpis nr: 504

Komentarz:

z dnia:

13.07.2007

Zgadzam si? w 100% hehe to prawda :P

Imię (nick):

dorcia1503

Adres e-mail:

dorcia1503@wp.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 503

Komentarz:

z dnia:

12.07.2007

Hmm Znaczenie Imian jest Super ale Nie podobaja mi sie znaczenia zabawno erotyczne jest tam imie moje dziewczyn i bardzo mi sie nie podoba jest to paskudny opis Mojej Ukochanej !!

Imię (nick):

Kronos

Adres e-mail:

thckroniu@o2.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 502

Komentarz:

z dnia:

12.07.2007

Znaczenie imion jest bardzo trafne!

Imię (nick):

Maaadzia

Adres e-mail:

Madziaa3@vp.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 501

Komentarz:

z dnia:

12.07.2007

przepraszam bardzo a gdzie moje popularne imie?:/

Imię (nick):

Ania

 

 

 


---------------

Wpis nr: 500

Komentarz:

z dnia:

11.07.2007

Nawet fajne ale te ?mieszne to szczegylnie.Ale moje imi? to przesada.Ale na pewno super jest sennik i to na 100%

Imię (nick):

klaudia

 

 

 


---------------

Wpis nr: 499

Komentarz:

z dnia:

10.07.2007

baaaaaaaardzo fajnnnnne znaczenie imion te zabawne - superrrrrr wogole ladne gwiazdki

Imię (nick):

kakarolinka

 

 

 


---------------

Wpis nr: 498

Komentarz:

z dnia:

09.07.2007

Imi? moje(naukowo) sprawdza si? w 1000% to strza? w 10. Nie strzeli?am tylko w faceta. Natomiast (erotyk) to nie ja zawsze chodz? w stanikach, pozycje uwielbiam wszystkie, Ka?ki potrafi? zaspokoi? ka?dego,kt?ry j? pragnie bezgranicznie ,faceci szlej? ....:)

Imię (nick):

Kometa :)Kasia

 

 

 


---------------

Wpis nr: 497

Komentarz:

z dnia:

08.07.2007

Bossko.

Imię (nick):

Marta

Adres e-mail:

marti32marti@gmail.com

Nr Gadu-Gadu:

8029426

 

 

 


---------------

Poprzednia1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 (22) 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 Następna

[ Dopisz się do Księgi Gości ] [ Strona główna ]

Wystąpił błąd w pracy systemu. Przepraszamy za utrudnienia.


Wystąpił błąd w pracy systemu. Przepraszamy za utrudnienia.



suwak_up suwak_back Zgłoś Błąd!  

W Internecie www.UkryteZnaczenie.pl